Select language:
  • English

Firentinska završnica za Royal Oak rođendansku kolekciju ženskih satova

Neverovatna firentinska završnica na specijalnoj kolekciji povodom proslave 40 godina ikone dizajna ženskih ručnih satova iz kolekcije Royal Oak začuđuje svojom lepotom više od bilo kog sata sa dijamatima.

Ženski Roayal Oak ručni časovnik

U čast proslave četrdesetog rodjendana ženskog Royal Oak modela, Audemars Piguet otkriva novu seriju ženskih prestižnih satova Royal Oak Frosted Gold. Sjajna obrada ovog kultnog dizajna, ovaj moderni casovnik dostupan je u belom zlatu i roze zlatu, a napravljen je u saradnji sa Firentinskim dizajnerom nakita Karolinom Buci (Carolina Bucci ).
U 2016, manufaktura Le Brassus odaje priznanje stilu i karakteru ženskih dizajnera koji su doprineli izgradnji Royal Oak zaveštanja: od Jacqueline Dimier koja je iznova osmislila prvobitni model iz 1972. koji je stvorila Gérald Genta i osmislila prvi model za žene kolekcije Royal Oak 1976. godine, do Karoline Buci danas.
Lansiranje ove kolekcije Royal Oak Frosted Gold cini tradiciju Audemar Piguet u juvelirskom eksperimentisanju još bogatijom. Glavna odlika Royal Oak Frosted Gold leži u njenom matiranom sjaju, koji dolazi od posebne firentinske obrade površine drevnim tehnikama kovanog zlata, cuvene Firentinske škole. Karolina Buci je iznova osmislila ovu juvelirsku tehniku u savremenom dizajnu nakita dok su ih strucnjaci iz Audemars Piguet razvili  za potrebe casovnicarske veštine i stvorili jedinstvenu konstrukciju kucišta i narukice za Royal Oak.

Firentinska završnica čini sat lepšim od satova sa dragim kamenjem

Firentinska završnica se decenijama koristi u radionici Karoine Buci, najviše na manjim komadima. Kada se zlato udara alatom sa dijamantskim vrhom, stvara se mala udubljenja napovršini koja daju efekat sjaja sličan drgom kamenju, poput dijamantske prašine. U novije vreme, Karolina Bući je koristila smelije ovaj efekat i na većim komadima ručica i naglašavala teksturu više od ostalih delova dizajna.

Izazov za tim Audemars Piguet bio je da zadrže čiste linije koje karakterišu Royal Oak kolekciju satova, a da primene ovu tehniku obrade površine kućišta i narukvice. Meseci isprobavanja i grešaka tokom zajedničke saradnje Karoline Bući i tima Audemars Piguet doveli su do alhemijske transformacije; ništa nije dodato, ništa uklonjeno, a sat je dobio dijamantski sjaj na površini.
Obeležavanje četrdesetog rođendana ove ikone kuće iz sedamdesetih, lansiranje Royal Oak Frosted Gold serije ženskih satova istovremeno proslavlja i nezavisni pogled Audemars Piguet manufekture i jedinstvenu tvorevinu Žakline Dimier. Kao jedna od veoma retkih dizajnera satova za žene u savremenom dobu, Žaklina Dimier je oblikovala prirodu mnogih časovnika ženskih i muških iz Audemars Piguet, koji govori rezonuje sa dizajnerskim izrazom Le Brassus manufaktura.
Kada se pridružila 1975. godine timu, Dimier je prvo napravila evoluciju originalnog ženskog ručnog sata Royal Oak dizajna Gérald Genta. Ipak, umesto poigravanja s muškobanjastim izgledom, Žaklina Dimier je promenila pristup i naglasila snažan karakter kroz veoma zgodne proporcije i elegantniji, laganiji izgled.
Nakon decenija od saradnje sa Žaklinom Dimier, zadatak nove saradnje sa Karolinom Bući je da Royal Oak iz daljine privlači poglede, i spoji žensku senziblinost i ključno dizajnersko rešenje originala.

Galerija slika